پارادایس، بهشت فانتزی

اینجا به معرفی کتاب در ژانر فانتزی و علمی تخیلی می پردازیم گهگاهی هم ژانرهای دیگه

اینجا به معرفی کتاب در ژانر فانتزی و علمی تخیلی می پردازیم گهگاهی هم ژانرهای دیگه

دانلود مجموعه The Witcher نوشته آندره ساپکوفسکی

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۴۶ ب.ظ

بااینکه «ویچر» اولین بار در آمریکای شمالی با بازی‌های ویدویی آن (ساخته سی‌دی‌پراجکت) به محبوبیت و شهرت رسید، باید گفت که کتاب‌های آن از سال‌ها قبل در سراسر اروپا طرفداران بی‌شماری داشته است. این سری کتاب‌های فانتزی اثر آندره ساپکوفسکی، نویسنده لهستانی، ماجراهای گرالتِ ویچر و همراهان او را در دنیایی تعریف می‌کند که در ستم و تاریکی غرق شده است.

در ادامه

گرالت، به عنوان یک ویچر – که وظیفه‌شان کشتن هیولاهای خطرناک و جادویی است – نگاهی منفی و واقع‌گرایانه نسبت به پدیده‌های دنیا دارد و کارهای قهرمانانه خود را به شغلی برای کسب معیشت محدود می‌داند، اما آرام آرام سرنوشت گرالت را به سمت ماجراهایی هدایت می‌کند که نگاهش را نسبت به همه چیز تغییر می‌دهد. گرالت در ادامه سرنوشت واقعی خود یعنی سیریلا فیونا الن ریانون را پیدا می‌کند و باید از او در برابر دنیای بیرون محافظت کند.

گرالت اولین بار در مجموعه داستان‌های The Last Wish (آخرین آرزو) معرفی شد و ماجرای او در داستان‌های کوتاه The Sword of Destiny (شمشیر سرنوشت) ادامه یافت. ساپکوفسکی این دو مجموعه از داستان‌های کوتاه را به عنوان پیش‌در‌آمد برای مجموعه رمان‌های اصلی در نظر گرفت. رمان‌های اصلی در ۵ جلد داستان گرالت را ادامه دادند و به سرانجام رساندند.

مسئله‌ای که «ویچر» را از دیگر فانتزی‌ها جدا می‌کند روایت متفاوت و منحصربه‌فرد آن است که بیشتر از داستان و ماجرای دنیای اطراف، برروی شخصیت‌ها و عمق وجودیِ آن‌ها تمرکز دارد و بخاطر همین شما قبل از جذب شدن به روایت، عاشق شخصیت‌های غنی در دنیای ویچر و بخصوص خود گرالت خواهید شد. این سری با توجه به محبوبیت جهانی - که به واسطه بازی‌های ویدیویی تقویت شده - گزینه بسیار مناسبی برای اقتباس تلویزیونی و سینمایی است.

دو انتشارات برجسته «آذرباد» و «تندیس» کتاب‌های ویچر را ترجمه می‌کنند. «آخرین آرزو»، «شمشیر سرنوشت» و «خون الف‌ها» (کتاب اول از رمان‌های اصلی) در حال حاضر ترجمه شده و‌ در بازار به فروش می‌رسند.

 

دانلود تمام قسمت ها یکجا کلیک کنید

نظرات  (۷)

بابا ایوالله

دمتون گرم خدایی

پاسخ:
سپاس
۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۳۶ اینستا گرام ها

تشکر از وبتون عالی بود ممنونم

پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم
۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۳۷ اینستا گرام ها

تشکر از وبتون عالی بود ممنونم

سلام من این کتابو میخواستم بخرم میخواستم بدونم که بین نسخه آذرباد و تندیس کدوم ترجمه قوی تری داره و سانسور هاش لطمه کمتری به داستان زده منظورم اینه که سانسور کمتری داره 

لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام انتشارات  آذرباد  به خوبی از پس ترجمه بر اومده

چرا ترجمه نشده 😭😐

پاسخ:
ترجمه شده

من داتلود کردم ولی نسخه انگلیسیشه چرا ترجمه شده نیس

 

پاسخ:
سلام عماد جان قراره که ترجمه کنیم. فقط چون کارها روی هم انبار شده یکم طول می‌کشه و اینشالله در ماه آینده شروع به ترجمه می‌کنیم و یک سایت مجزا برای اون قرار می‌دیم.

ترجمه ‍‍ش هم قرار میدین؟

پاسخ:
سلام بله در آینده قرار می‌دیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی